BeeMe

Veelgestelde vragen

Wij versturen je bestelde items op via PostNL. Na het verzenden ontvang je per email een Track @ Trace code, zodat je je bestelling kan volgen.

Via  Track & Trace van PostNL kan je je pakket volgen:

Heb je vragen over je bestelling, stuur ons dan even een mail. Dit kan je doen op info@beeme.nl


Wij versturen je bestelling zo snel mogelijk en liefst nog dezelfde dag. Als je in het weekend besteld, dan versturen we je het de maandag daarna.  Blijkt het product niet meer op voorraad te zijn, dan nemen we contact met je op. 

Heb je vragen, stuur ons dan gerust een e-mail via info@beeme.nl.

Tuurlijk! Zolang je bestelde product(en) nog niet verzonden zijn, kan je je bestelling nog wijzigen. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op via info@beeme.nl.

Je ontvangt van ons een bevestiging via de e-mail. Als je deze niet hebt ontvangen, maar er is wel geld van je rekening afgeschreven, neem dan even contact met ons op via info@beeme.nl. Zo snel als wij kunnen, sturen wij je een antwoord.

Je mag er van uit gaan dat je bestelde product binnen maximaal 3 dagen verzonden wordt. Je ontvangt van ons een mail, met daarin je Track&Trace code, zodat je weet waar je pakket zich bevind.
Geen paniek, kijk eerst even in je spam-box. Vind je daar geen bericht van ons, stuur ons dan gerust een mailtje via info@beeme.nl.